Pages

Monday, May 4, 2009

30 dagar kvar

Nu är det inte långt kvar till jag åker iväg på en resa som förhoppningsviss kommer ge mig härliga minnen för resten av livet. Nu med bara en månad kvar börja jag så smått inse att jag faktiskt skall åka iväg till Latin Amerika och resa igenom 4 länder. Alla praktiska detaljer har jag självklart inte löst ännu MEN det kommer jag lika självklart att fixa vad det lider. Jag har en lista någonstans som jag tänkte bocka av allt eftersom. Vaccination är fixat och snart är även boendet i Costa Rica de 4 sista nätterna i hamn. Annars har jag även ett pågående spanskaprojekt,! Jag är verkligen inte en språkbegåvning men det mesta går med lite vilja så jag pluggar lite spanska nästan varje dag med målet att kunna något mer än hej när jag kommer ditt.

1 comment:

Patrik said...

Låter härligt! Tänkte skicka dig ett mail, men är lite osäker på vilken adress som gäller. Mitt förra verkar inte nått fram...
Hör av dig / Putte