Pages

Sunday, September 13, 2009

Krav

Det har varit tyst här på bloggen under en längre tid, allmän lathet är nog den bästa förklaringen, både från mig och Markus sida. Jag är hur som helst tillbaka på Sverige framsida och det kommer nu under hösten att bli en del bloggande dock jag vet fortfarande inte riktigt vad jag vill med bloggen än så länge. F-n det är svårt att få till den med skrivandet ibland, kanske jag har lite för höga krav (har hänt förr...) på vad texterna skall innehålla. Risken är ju som bekant att det inte skrivs mycket alls och det är liksom inte det som är meningen med Wässing Power. Det skall skrivas här och den som går in på bloggen skall tycka det är antingen lite småroligt eller lite intressant, det är en svår balansgång för mig som bloggare. Det ska skrivas men det måste ju ändå hålla någon slags kvalité! Bah, jag återkommer snart med någonting om något...

No comments: