Pages

Friday, June 11, 2010

2 dagar kvar

Sitter på kontoret de sista självande timmarna innan jag plockar undan mina saker för gott, i allaf all här ;) Det har varoit en fin tid här i Bryssel, mycket trevliga människor och intressanta praktikuppgifter. Hur som helst skall det bli skönt att få komma hem till Sverige snart, vila upp sig lite och sen ta nya tag inför hösten och masteruppsatsen.

Jag gjorde kanske det mest nervösa igår under hela min praktiktid, nämligen presentationen av CoR för en besöksgrupp, 25 min prat om varför CoR är viktgt osv... Publiken var tuff, de var sjukt trötta och verkade inte överdrivet intresserade men jag tycker hur som helst att det gick bra!

Bye bye CoR vi knaske ses igen!

1 comment:

Mamma said...

Varmt välkommen hem till Sverige Erik! Vi ses imorgonkväll!