Pages

Monday, February 16, 2009

Mästarnas Mästare

Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen men jag kan ialla fall säga att de fem senaste dagarna har jag varit uppe i Umeå och hälsat på min bror och lite av mina gamla kompisar där uppe, mycket trevligt på det hela taget:) Nu är jag dock tillbaka i Göteborg och viljan att publicera lite inlägg finns fortfarande kvar även fast statistiken på publicerade inlägg säger en annan sak. Ska jobba hårt för att bryta den nedåtgående trenden som har hållt i sig några månader nu!

Jag tänker inte bli långrandig men jag vill ändå passa på att hylla programmet "Mästarnas Mästare" som går på SVT 1 på tisdagar kl 20:00. För de som ännu inte vet vad det går ut på så handlar det om hur 10 svenska idrottsstjärnor tävlar mot varandra för att i slutändan se vem som är bäst, eller helt enkelt mästarnas mästare. Programmet är verkligen underhållande, att få se dessa idrottsstjärnor i en ny kontext och hur de fungerar tillsammans är kanske lite överraskande verkligen bra tv! Sen är det ju heller inte fel att se lite bilder från deras karriärer i varje program. Okey, jag kanske är lite av en nörd men om du har växt upp med mycket sport på tv så blir ett sådant här program extra bra.

Missa nu heller inte skid-vm på SVT, sport på tv blir inte så mycket bättre än så!

No comments: