Pages

Wednesday, July 1, 2009

La fortuna! 28-29 juni

Jag are just nu vid Costa Ricas stillahavskust och njuter av de sista dagarna av min resa. Som bekant var jag po ett stalle som heter La Fortuna for nogra dagar sedan. Valdigt turistigt stalle men det gick att gora en hel del roliga saker dar. Bland annat tillbringade jag nastan tvo dagar vid en spa anlegning som are omginven av en mangd varma kallor. Helt underbart att bara sitta och njuta i det varma vattnet och bara ta det lugnt:) Det gor heller inte att klaga po utsikten, att i fjarran se en maktig vulkan som desutom are aktiv var maktigt minst sagt. Vid hemkomst skall jag givetviss publicera en del bilder har po bloggen och den bsta bilder are nog just po den just namnda vulkanen.

Po vag till Costa Ricas huvudstad San Jose passade jag aven po forspaddling, om ni nogon gong far tillfalle att prova po detta so DO IT! Hur kul som helst och inte alls so farligt :) Det var haftigt att sitta i den lilla gummibaten och med hjalp av paddlarna forsoka tamja den forsande forsen!

Snart are det dags for en liten tripp till en nationalpark, hoppas po att fo se ialla fall en apa:)

Erik

No comments: