Pages

Tuesday, April 26, 2011

3 månader kvar

Snart bara tre månader kvar till flyttlasset går till Västerås. Jag har inte riktigt fattat det ännu men det ska bli spännande hur som helt. Kollade in stan på långfredagen och att se ut över Mälaren skärgård var inte dumt alls!

Annars har det som bekant varit påsk och då brukar alla godisspärrar att släppa och så även i år. Tror bestämt att jag har ätit mer godis på några dagar än vad jag annars gör på 6 månader... Hann som tur med att också inleda en ny hälsoperiod (vilken i ordningen är oklart) med en 7 km lång löpprunda. Att ta det lugnt är inte riktigt min melodi så idag sitter jag med en extrem värk nästan överallt. Inte kul men löpningen gav i alla fall något!

1 comment:

TUVE said...

Allvarsord rån palp
Låt detta bli en läxa som du sent skall glömma.
Notera idag att kolesterol(DN)är hur bra som helst så alla chipsofiler kan äntligen andas ut. Puh!