Pages

Wednesday, August 10, 2011

Its alive!

Ja det finns fortfarande liv i bloggen, vem hade trott annat? Jag är numera stationerad i Västerås och jobbar på statshuset där som nämndsekreterare. Trivs riktigt bra på jobbet måste jag säga, lite värre är det när jag kommer hem. Nästan total misär med inga möbler förutom en säng och en stol i köket. Kan bli bättre där med andra ord men jag är van att bo spartanskt sen studenttiden i Ume så ett litet tag till kan jag stå ut.

Annars händer det otroligt mycket i världen just nu, 2011 the year when it all happend kanske man kommer och skriva i historieböckerna. London kravallerna och den ekonomiska krisen är det som skrämmer mig mest, var är vi på väg?

1 comment:

Johanna said...

Ja din stackare, inte kul att bo utan möbler, men det kommer ju och då kommer det bli jättebra. Lägenheten har ju verkligen potential så att säga :)