Pages

Sunday, February 12, 2012

No more chips

Trodde inte jag skulle behöva ta till allt för drastiska åtgärder för att kunna komma i form till Göteborgsvarvet men nu verkar det inte bättre att jag får avvara ett och annat framöver. Mina benhinnor är helt klart inte bra, de tål inte många kilometer innan de säger ifrån. Som det ser ut idag väger jag 99 kg och det håller inte för mina stackars ben. Jag tror helt enkelt att jag måste förlora några kilon för att ha möjlighet till att ordentligt komma igång med träningen. För första gången i mitt liv ska jag börja tänka på vad jag faktiskt stoppar i mig. Målet är att nå 96 kg om 3 veckor och sen är det bara att hoppas på att hinnorna håller!

1 comment:

Siri said...

Chipsen har ju alltid funnits med under alla år här hemma så att säga men jag önskar sig all lycka till med ickechips dieten! :D