Pages

Thursday, October 23, 2008

Dementi

Jag dementarar här med uppgifter om jag gjorde om reglerna i pingisturneringen som spelades för några dagar sen. Tyvärr så uppstod det oklarheter kring reglerna angående priserna, jag tyckte själv att det skulle finnas ett tredjepris som det nu brukar göra i större sammanhang, dock var detta inte helt klargjort innan turneringen började. Efter att tänkt igenom saken på kvällen efter avslutat turnering så kom jag fram till att alla pengar oavkortat går till 1an och 2an i turneringen, jag hoppas nu att slippa mer förtal på intranätet... Annars kommer JO anmälningen som ett brev på posten!

1 comment:

Anton said...

Jag kan hålla med om att Expressen gick lite för långt i denna hetsjakt. Personligen tycker jag att turneringen var ett roligt initiativ. Om du nu verkligen tog illa upp kan jag alltid ta bort Expressens artikel.