Pages

Sunday, January 11, 2009

Cirklarna sluts

Snart är min tid i Umeå över då jag flyttar till Göteborg om en vecka. De fyra åren här uppe har varit bra och absolut ingenting jag ångrar på något sätt. Nu är det dock dags att gå vidare till nya utmaningar och flytten till Göteborg känns spännande! Jag kommer såklart att sakna Umeå en hel del, jag har många fina minnne härifrån och de kommer jag alltid att bära med mig:)

Den senaste veckan har cirklarna börjat slutas på ett nästan kusligt sätt, till att börja med sover jag nu i en liten vanlig träsäng av märket Bostaden... Något jag även gjorde de första veckorna när just hade kommit upp till Ume. Att jag skall flytta till den stad där jag föddes känns också som att en cirkel sluts, i och för sig på ett större plan men ialla fall! Det var fler cirklar jag tänkte på men de har som fallit bort just nu, skriver om de skulle komma tillbaka till mig;)

Nu blir det en vecka av hejdån och tyvärr en del plugg, dock kommer jag skriva på bloggen ialla fall minst en gång nästa vecka!

No comments: