Pages

Sunday, January 25, 2009

Var är inläggen?

Det har onekligen varit tunt här på bloggen med inlägg den senaste tiden! För egen del har det varit mycket det senaste tiden med en C-uppsats och flytt att tänka på. Detta är nu inte någon som egentligen borde avhålla mig från att ägna cirka 15 min för att skriva ett inlägg då och då kanske någon tycker. Om jag har mycket att göra får det dock ett negativt utslag på antal skrivna inlägg, så är det ialla fall just nu. Det jag ändå vill ha sagt med det här något röriga inlägget är att jag ändå vill skriva och att jag tycker det är kul:) Ni som trots allt läser mina ord skall inte förtrösta, det kommer bli bättre fart på bloggen inom en snar framtid, jag lovar!

Nu över till något helt annat... För första gången på 4 år gick inte min ansökan om studiemedel igenom:(! CSN har inte fått in alla de poäng jag tog förra terminen så nu blir det till att leta lite i ladorna för att få fram extra kapital. Sen får jag hanka mig fram tills CSN fattar jag jag faktiskt tog 30 hp förra terminen!

Väl möt väldigt snart!

Erik

1 comment:

Anonymous said...

Tja Erik!!!

Berätta om ditt liv i Ggb! Hur är utbildningen,bostaden och framförallt...HUR GÅR DET FÖR FRÖLUNDA=)hahahahahahahahahaha

Saknar dig här uppe i Ume!

Henke