Pages

Sunday, June 21, 2009

Ny kamera:)

Efter lite funderande fram och tillbaka kom jag fram till att det var lika bra att kopa en ny kamera. Det blev en Canon A 470, har inte kollat vad den kostar i Sverige annu men har fick jag ge 1600 kr, helt okey!

Nu kan jag fortsatta att ta bilder och den kommade resedokumenteren behover inte ges upp:)

Snart skall jag och nogra andra i den grupp jag reser med ivag till en annu aktiv vulkan. Det kommer vara morkt so jag hoppas po att fo se lite glodande lava och att slippa kanna allt for stor radsla som fora gongen.... Aven fladermoss har utlovats!

Imorgon beger vi oss ivag till en lagun har i narheten av Granada. Jag ska verkligen vara forsiktig med solen nu efter att ha brant mig rejalt fora gongen i Utila. Fick f-n i mig till och med blasor po axlarna, inte att reckomendera alls...

E

No comments: