Pages

Friday, June 12, 2009

Pacaya!

Nu har jag snart avslutat mina spanskalektioner for den har gongen kanske det are bast att saga. Jag ska definitivt fortsatta med spraket val hemma i det trygga Sverige. Det har gett mersmak helt klart!

Det finns so mycket att skriv om men tiden are just nu knapp, kan ialla fall beratta om att jag snart skall till en aktiv vulkan vid namn Pacaya! Det ska bli grymt spannande att fo se flytande lava, har are de inte so noga med sakerheten so du tillats att go ratt so nara:)

Annars are allt bra med mig, jag har traffat en hel del trevligt folk po vandrarhemmet dar jag bor, bland annat en amerikan vid namn Max. Igor drog han med mig till ett litet samhalle utanfor Antigua dear vi kunde beskoda en boneritual. Jag blev nastan lite religos;) Hinner inte skriva so mycket om de bussarna vi tog ditt men tank en gammal amerikansk skolbuss som kors av bara helvete. Jag var lite radd moste jag erkanna...

No comments: