Pages

Friday, December 11, 2009

Faktiskt där


Ja då var jag hemma i Sverige igen och det var verkligen en intressant men kort vistelse i Köpenhamn. Jag har redan i föregående inlägg belyst vikten av att ett bindande avtal förhandlas fram nere i Bella Center, Köpenhamn. Jag var faktiskt ute där en sväng och säkerheten var minst sagt omfattande, tänk på en stor flygplats och du har något likvärdigt att jämföra med! Väl igenom metalldetektorer och säkerhetsvakternas ögon var jag i alla fram nästan inne i själva centret. Dock stannande det där, för att bli en del av de 20 000 människor som ryms i lokalerna var man tvungen att ansöka om tillstånd för ett par månader sedan. Sen hjälper det ju också om man är någon slags viktig person i dessa sammanhang. Utan varken att vara det ena eller det andra är jag ändå nöjd med att ha varit nästan inne och postar en bild som bevisar det:)

E

No comments: