Pages

Sunday, April 18, 2010

Vi närmar oss 200 inlägg!

Jojo snart 200 inlägg här på bloggen, detta är det 180e sen nystarten för 1,5 år sedan. Visst det är inte ett inlägg per dag direkt men de slutar i alla fall aldrig att komma, Wässing Power förser sina läsare med vad de förväntar sig, småtrevliga texter som ibland kan leda till ett leende. Bra kan dock alltid bli bättre och här tänker jag främst på bloggens design eller snarare avsaknad av design. Blogger är kanske inte den bästa bloggsidan men jag vet att det skall gå at få till det bättre än vad jag och Markus har lyckats med hittills. Förändringar tar ibland tid och under de kommande månaderna kommer troligtvis ingenting att förändras. Den stora remaken kommer istället om det blir som jag har tänkt mig i mitten av sommaren. Tills dess får ni som följer bloggen hålla till goda med den spartanska inredningen och istället fokusera på innehållet.

E

1 comment:

Mamma said...

Kan noll om loggdesign och har inga synpunkter på den. Lätt-tillgänglighet och innehåll betyder desto mer. Där är jag helt nöjd, tar mig en titt så gott som varje dag!