Pages

Thursday, January 13, 2011

Vägens slut


Ni har alla följt mig här på bloggen om mina mödor under uppsatsskrivandet. Efter 20 veckors hårt slit kom igår efter ett 7 timmars långt slutseminarium så belöningen. Jag är godkänd jag har klarat det och det känns så underbart skönt. Visserligen är kroppen helt slut, matt på något viss men ett stort lugn har börjat infinna sig, ett lugn som får bli början på någonting nytt. Jag vill också här på bloggen passa på att tacka alla som har stöttat mig och hjälpt mig på vägen med uppsatsen. Utan er hade den inte blivit lika bra, TACK!

3 comments:

Mamma said...

Bra jobbat Erik! GRATTIS!!!

Gudrun W said...

Jättefint Erik, Vi är imponerade och gratulerar på det varmaste! Lycka till med det nya livet! Mormor och morfar

Anton said...

Jag tar åt mig all ära! :)