Pages

Sunday, February 13, 2011

Snart dags för intervju

Jag kan faktiskt ha ett jobb nästa vecka! Det handlar om en halvtidstjänst som nämdsekreterare i Göteborg. Nu är det ju ett stort KAN här, det första hindret är att ta sig igenom intervjun som är på tisdag. Den kommer vara två! timmar och de kommer bland annat testa mina kunskaper i engelska och Excel. Engelskan är jag inte så orolig över, lite värre är det med Excel, detta fina och rätt så kraftfulla institution bland dataprogram har jag inte använt överdrivet mycket de senaste åren. Men skam den som ger sig, efter detta lilla inlägg kommer jag påbörja en liten intensivkurs på ca 10 timmar. Får se hur det bär :)

2 comments:

Anonymous said...

"Engelskan är jag så orolig över, lite värre är det med Excel" ?

Erik said...

Eh rättat nu, pinsamt misstag!