Pages

Sunday, March 27, 2011

Om du vill förlora vikt, välj Sjukis!

Efter att har funderar under en längre tid om hur jag bäst skulle kunna förlora 4 kg på kortast möjligast tid föll jag för en ny produkt på marknaden. Den går under namnet Sjukis och kommer snart att lanserats på bred front. I fredags föra veckan damp det ner ett brunt kuvert innehållandes dels lite information och så själva Sjukis pillret. Mitt piller var grönt (antar för att det skall ge en förvarning om vad som komma skall) och ger dig influensa i 5 dagar och garanterar minst 4 kg viktminskning. Visst man kunde välja lättare saker också som "lätt feber" och "magproblem" , dessa kurer varar dock något längre och ger inte med säkerhet samma resultat. Nu efter avslutad behandling måste jag säga att jag är väldigt nöjd, jag har garanterat gått ner mina fyra kilon, precis som utlovat! Dock bör ett litet varnande finger höjas, Sjukis har lite bieffekter som 40 graders feber, extremt halsont samt kraftig hosta....

2 comments:

Macko said...

jag tar det blåa pillret...

siri said...

trodde du var allvarlig först..