Pages

Sunday, October 9, 2011

En mil till

Ännu en runda avklarad och det känns i benen. Sen är det fortfarande inte roligt att komma 5 min efter Markus hela tiden...

Total löpsträcka: 3 mil

För övrigt tror jag att Juholt sitter kvar, jag tror till och med att han kan gå stärkt ut ur det här på lite sikt. Partiet sluter upp och folk kommer snart att börja tycka lite synd om människan, mediadrevet har ju en tendens att överdriva. Detta förutsatt att han talar sanning när han säger att han inte har känt till reglerna. Annars ryker han direkt!

4 comments:

Jakob said...

vad är det han rycker i? Snabeln?

Erik said...

Eh så nu var det lilla stavfelet åtgärdat! Bra att det finns uppmärksamma läsare :)

Patrik said...

Vad pratar vi om för tider på milen?

Erik said...

Jag skulle ha lagt till tidsnoteringen såklart, ska bättra mig! Just nu gör jag milen (terräng) på ca 56 min och 30 sek.