Pages

Sunday, August 29, 2010

Ba!

Ja då har Markus varit inne och dravlat på bloggen igen och yrat om Iphonens förträfflighet. Nej du Markus det är dags att du vaknar och inser att tiden har kommit ifatt Apple och deras hypade produkter. Det är med sorg jag ser människor som tex min bror gladligen slänga ut flera tusen för att få det lilla halvätna äpplet på baksidan av sin telefon. Det är tragiskt att se, jag undrar i mitt stilla sinne om det snart inte är dags för behandlingshem för Apple fanboys?

Android är framtiden och det vet även du Markus även fast du gör ditt bästa för att förneka det!

2 comments:

siri said...

Till julen får jag sitta och pilla med båda och se vilken jag tycker faktist är bäst! just nu är det Iphone men jag har ju typ inte tittat på din erik..

Patrik said...

Tycker det har gått lite inflation i Apples prylar, alla ska ha Ifån, Ipod, etc bara för att det är inne just nu att ha en sådan. Nej, tacka vet jag min 279:- lur från mediamarkt, som tyvärr drunknade när jag gjorde en fabror Melker.