Pages

Monday, August 23, 2010

Statusrad 2

Efter en kommentar av en av vår mest hängivna läsare har jag reflekterat lite mer kring det här med statusraden på FB. Visst har både jag och Markus här på bloggen skrivit personliga saker som egentligen ingen annan har något större intresse av. Det som dock skiljer bloggen från Facebook är att våra läsare gör ett aktivt val genom att gå in på Wässing Power, här handlar det om mig och Markus, det är liksom underförstått. På Facebook delar man emellertid med sig till alla sina vänner vare sig de vill det eller inte. Jag säger inte att det är fel, jag har mer funderat varför vi gör det, jag har ju också en statusrad som jag uppdaterar då och då. Nu ska jag fortsätta att pilla mig i naveln och sen dricka lite mjölk och sen gå på toa och sen vara glad och sen gå en promenad ;)

1 comment:

siri said...

MARKUS HAR SÅÅÅ INSPIRERATS AV DIG....han facerapade mig igår stenhårt XD gå in och titta! alla tyckte det var förbannat roligt och jag med faktist. Herregud