Pages

Tuesday, April 9, 2013

2.4 mil

Sprang 8 km förut idag på 41 min och 30 sek. Det mesta kändes okej förutom vaderna och benhinnorna men de är aldrig bra så det är bara att köra på.

Förövrigt håller det på att bli en rätt jobbig sista arbetsvecka på barn- och utbildnings förvaltningen i Västerås. Sista veckan hade jag tänkt mig att göra det minsta möjliga och boka av det sista på min att göra lista. Tanken var att jag skulle avsluta mig snyggt och inte lämna allt för många lösa trådar efter mig. Nu blir det nog inte riktigt så, min kollega är sjuk vilket betyder att jag får en hel del extra att göra. Som tur hade min checklista en hel del luft i sig så nu blir det mer som en vanlig vecka även fast det känns konstigt att jag nästa vecka inte kommer att gå till den arbetsplats som varit min i nära på två år.

No comments: