Pages

Tuesday, May 18, 2010

Sista fyra veckorna

Inte så långt kvar nu, det har verkligen gått undan måste jag säga, mycket har blivit gjort och mycket har blivit lärt. Nu är det dock några saker kvar som jag tänkte genomföra, detta innefattar bland annat: hålla ett föredrag om Regionkommittén (60 min), skriva ett tal, skriva ihop inte mindre än 3 PM samt att närvara och föra anteckningar vid plenarsession den 8-9 juni. Yes det är rätt så mycket nu inget snack om den saken men jag har koll på lägen, är inte stressad och tror det mesta kommer att gå bra! Om det nu inte gör det så är det lite som det skall vara, är man praktikant är det helt okej att göra en tabbe då och då ;)

2 comments:

Johanna said...

En del saker kvar men samtidigt intressant och säkert väldigt lärorikt. Du kommer fixa det jättebra, det är jag säker på!

Christina said...

Det kommer att gå hur bra som helst.