Pages

Tuesday, May 25, 2010

Tillbaka i Bryssel

Varit lite lugnt här på bloggen ett tag men nu är jag tillbaka i Bryssel igen och kan återgå till min enda syssla, att skriva små inlägg här på Wässing Power ;)

Jag hade faktiskt tänkt att skriva lite under min lilla minisemester i Sverige men blev lite sjuk och orkade inte riktigt. Som tur var blev jag inte allt för dålig för att kunna umgås med min familj först på torsdag och fredag (20-21) och sen med min flickvän på lördag söndag. Resten av tiden spenderade jag på en Swebussen mellan Nyköping och Göteborg.

Som jag skrivit förut så är det en del att göra nu de sista veckorna men idag på kontoret fanns det liksom ingen energi till att göra något speciellt vettigt. Jag vet att jag kommer att hinna och det känns som jag har koll på läget men det får inte bli fler oproduktiva dagar, nu gäller fokusering!

Edit: 200 inlägg! :)

E

No comments: