Pages

Thursday, September 23, 2010

Uppsatsstatus

Efter ha känt stor stress under de senaste dagarna har jag äntligen kommit igång lite bättre med uppsatsen. Det mesta beror på ett samtal till en tjänsteman inom Göteborgs kommun. Nästa vecka blir det möte och jag hoppas det kan leda till ett bra samarbete. Här är det rådande läget i min uppsatsprocess:

Inledning/backgrund: Ej klar men på gång

Metod: Bestämt men inte ens påbörjad

Teori: Vet troligen två teorier dock inte skrivit mer än 4 rader...

Övriga delar är av förklarliga själ inte påbörjade men det kommer det kommer.

Återkommer med mer utförlig info nästa vecka, kan kanske vara kul för någon att veta vad en mastersstudent inom offentlig förvaltning kan skriva om. Det är mycket vill jag lova men jag tror jag är något intressant på spåret!

1 comment:

Johanna said...

Nu är du på gång :)