Pages

Sunday, November 15, 2009

Osant....

F-n jag håller på att bli sjuk och imorgon skall jag upp till Stockholm för att på tisdag ha en intervju på Statsrådsberedningens EU-kansli. Nu har jag i och för sig varit rätt så seg de senaste dagarna så kan kan ju dra över men just nu känns det som om febern börjar komma krypande. Inte för att oroa folk men för några dagar sedan vaccinerade jag mig för baconsjukan och det känns som om själva vaccinet kan ha ett finger med i spelet... DOCK tycker jag verkligen att alla skall vaccinera sig, influensan är allvarlig och nu när staten ställer upp med fri vaccinering tycker jag det är vår plikt att gå till närmaste vårdcentral för att få sig en dos.

Nu ska jag ta det super lugnt och hoppas på att kroppen orkar med att bli frisk tills imorgon och allra senast tills på tisdag.

No comments: