Pages

Sunday, November 9, 2008

Blondinbella...

Visste med mig att någonstans där ute i cyberymden skulle det finnas en extremt populär blogg gjort av en 17-årig tjej från Stockholm. Har dock aldrig tagit mig för att kolla upp den förrän igår- jag var inne på bloggtoppen.se där du bland annat kan kolla vilken blogg som är den mest besökta i Sverige. Där som nummer 1 låg blondinbellas blogg med över 100 000 besökare i veckan! Den här bloggen har som en liten jämförelse ett stadigt besökar antal på ca 65 st... Vad är det då alla dessa människor kan tycka är så intressant med just denna blogg, jag ville ha svar. Enda sätter var att själv gå in och kika runt lite på blondinbellas blogg, jag gillade inte det jag såg... Gå själva in och bilda er en egen uppfattning om denna blogg så återkommer jag med mina egna synpunkter imorgon, stay tunned med andra ord:)

No comments: