Pages

Wednesday, November 19, 2008

En ny satsning!


Japp nu har det varit klent med inlägg här på bloggen ett tag, ett tungt ansvar vilar på mina axlar då jag är den enda som verkar vara intresserad av att skriva något här på Wässing Power. Nu hänger jag inte läpp över det utan kommer istället att lansera lite olika saker här på bloggen framöver, detta innebär bland annat en del filmrecensioner med ett egetutvecklat betygsystem (under konstruktion).


Det som hänt den senaste veckan är att jag varit i Boden och jobbat med min C-uppsats tillsammans med min kompis Sara. Det har varit ritktigt trevligt här uppe och om det nu kan vara intressant går uppsatsskrivandet bra. Återkommer vad det hela handlar om i ett senare inlägg! Bilden här är just från Boden och en vacker vinterdag:)


1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog