Pages

Thursday, October 8, 2009

I Nya Zeeland

Sa antligen har!
har inte fatt igang natet pa min dator men det kommer nog snart. Ar sjukt trott men det kanske inte ar sa konstigt med tanke pa 3 timmar somn de senaste 50 timmarna. (tank er en Zoombie pa valium..) Nej nasta gang far det bli forsta klass sa att jag far plats med mina ben. Hur som helst verkar familjen trevlig och huset som de bor i ar fint men KALLT.
Det verkar som om mitt losen till facebooken blivit stulet...i och med att "jag" skickat ut massa konstiga saker om viktprodukter. Vet inte om det kan ha att gora med losenordsstolden fran hotmail. Har iaf bytt nu sa jag hoppas att det inte blir nagot mer.

Ha det gott
Markus now in kiwi land

1 comment:

Mamma said...

Hej, hej Markus! Gott att höra att du nu tagit dig ända fram till Kiwi land. Låter som att prio ett just nu är SÖMN och åter SÖMN. Du får väl bylsa på dig av det du har så du inte fryser och be om extrafiltar. Kram på dig!