Pages

Thursday, October 8, 2009

Resan har börjat


Så då sitter jag på Hong Kongs flygpllats återhämtar mig lite. Det tar verkligen på krafterna att flyga och min resa startade 0800 från nävekvarn för att fortsätta till London kl 1540...och sen vidare till HOng Kong. Här är kl kl 1815 och mitt plan till Auckland går kl 2101. Sov nog inte mer än 2 timmar på planet...det har sina nackdelar att vara lång. Lyckades döda fyra timmar med två mindre bra filmer tranformrs 2 och angels and deamons.

Jag postar en bild på solen som har lite asiatisk mystik över sig.

Ha det gott!

4 comments:

Erik said...

GRYMT! Jag ser fram emot att följa dig på bloggen, bra start måste jag säga:)

Jakob said...

Det gör jag också! Ha en bra resa.

Jakob

kingen said...

Verkar ju gå bra det där! SJUKT KUL att du sett Transformers 2. Din favorit serie! :) ska på timrå-modo nu! ha det bra!

Patrik said...

Haha, transformers 2 är ju grym, eller kanske inte. Såg den på flyget hem från Panama, men den innehöll iaf lite ögongodis och den slog ju faktiskt ihäl ett par timmar :)