Pages

Saturday, October 24, 2009

Snart i hamn!

Snart är oktober också till ändå och det har varit en av de mest intensiva månaderna på mycket länge. Det har varit prakikansökningar, det har varit skola och det har varit lite annat också. Det har varit mycket helt enkelt men nu börjar jag se ljuset i tunneln. Det är heller inget tåg som kommer farande utan förhoppningsvis är det ljuset av en ljus framtid. Jag har som de flesta vet "bara" drygt ett år kvar av mina akademiska studier och sen är det ut i den tuffa verkligheten som gäller. Spännande spännande, mycket kommer kanske också att avgöras av vad jag hamnar när det kommer till praktiktjänstgöringen nu till våren. Det kan bli Stockholm det kan bli Washington eller så blir det ingenting alls då jag lite på vinst och förlust har satsat ganska högt! Den som lever får se....

Take Care!

3 comments:

Patrik said...

Är det praktik nu till våren som gäller eller? Jag måste ju hinna planera in ett besök i götet innan du far iväg någonstans :D

TUVE said...

Palpen sitter nu med Mor Britta framför braskaminen och kollar Wässing Power bloggen.
Jag räknar med att kommentera ett och annat veckan som kommer.
Jag kan i varje fall inte skylla på arbetet.

Mamma said...

Ibland är det rätt att satsa högt. Det gör onekligen livet ganska så spännande. Och det fina är ju att man får en massa erfarenheter på köpet även om man skulle råka falla eller inte nå ända fram. Erfarenheter man kan ha väldigt stor nytta av nästa gång. Och nästa gång. Tänk om man aldrig vågade satsa. Tryggt och trisst.